28/06/2026
והנה מה שכתב לנו רב צבאי שמשרת בגבול הצפון:
ההסכם נראה כהישג רק למי שלא רואה מספיק רחוק.
ההכרזה שאין למדינת ישראל שאיפות טריטוריאליות בלבנון היא אם כל חטאת. מה לעשות שלקב"ה כן יש שאיפות טריטוריאלות בלבנון?
את גבול השאיפות הטריטוריאליות של ישראל לא ציירו הידיים הרועדות של סייקס ופיקו, ולא החביות של ניוקומב-פולה, אלא משה רבנו 3,228 שנים לפניהם.
מצוות ה' שלא נעזוב את הארץ ביד האומות (מצווה ד לרמב"ן) עדיין חלה עלינו. ולא נצליח לשקוט עד שנקיימנה – לֹא יִשְׁכַּב עַד יֹאכַל טֶרֶף וְדַם חֲלָלִים יִשְׁתֶּה.
מי שמנסה להתחמק מהמצווה, הופך בעל כרחו את חזבאללה לשליח ההשגחה למשוך אותנו לקיימה! (וכך מובטח שלא יפורק מנשקו!) ואת חיילינו למגש הכסף ח"ו.
תחום הקו הצהוב (קו הנ"ט, במפה המצורפת של בן-ציון מקלס) מוגדר בהסכם כתחום ביטחוני בלבד, ואם כך איננו אלא עוד מכשול סטייל 6.10.
הוא מועיל נגד האיומים החמורים של פלישה ונ"ט, אבל חסר משמעות מול רחפני נפץ ורקטות.
לכן הסכם זה עתיד לקרוס, והלחימה – להתחדש. בתקווה בהקדם, כי משך הזמן שישרוד הוא בדיוק משך זמן דחיית הקץ.
הֶן עָם לְבָדָד יִשְׁכֹּן וּבַגּוֹיִם לֹא יִתְחַשָּׁב!
עורי צפון – התנועה להתיישבות בדרום הלבנון ע"ש ישראל סוקול הי"ד
באתר: https://uritsafon.com
בווטסאפ: https://chat.whatsapp.com/BZmQvykXtE9HvKrk6531c2
ובטלגרם: https://t.me/israeli_lebanon





