24/06/2026
👦 אין לנו ילדים לנסיגות מיותרות 👧
ישראל שוב משתעשעת ברעיונות שונים ומשונים של נסיגות פיילוט והסכמי שלום עם "מדינת לבנון". שוב אנחנו נכנסים לנתיבי החשיבה השחוקים של "חיזוק המתונים", והצורך ב"שיתופי פעולה אזוריים", ועל "הוודאות של הנסיגה מלבנון", כאשר השאלה היא רק מה אנחנו נצליח לשנורר עבור הנסיגה הזאת.
צורת החשיבה הזאת מוטבעת חזק מאוד בראש הישראלי, וזה קשה להשתחרר ממנה אל המרחב של ארץ ישראל וירושתה כבסיס לשלום אמיתי וניצחון ברור. קשה – אבל צריך, כי מה שהישראלים לא מבינים הוא המחיר בדם שההרגל הישראלי הזה נושא עימו: בדם של בנים, אחים, בעלים ואבות. בדם של לוחמינו בחזית ובדם של אזרחינו בעורף.😢
החתירה הישראלית לשקט. הסלידה הישראלית משטח. הניכור הישראלי כלפי אדמת המולדת. כל אלה מכתיבים לנו אסטרטגיה שמולידה בהכרח את ההרוגים הבאים במלחמות הבאות ובסבבים הבאים – המלחמות והסבבים שבוודאות יגיעו, כי הם לא באג אלא פיצ'ר בשיטת כיסוח הדשא.
יש גם נתיב אחר. יש גם ניצחון בעולם. יש גם הכרעה שלאחריה אפשר לבסס שקט שאיננו נטוע בפשרה וחולשה, אלא נטוע בניצחון מצידנו ובפחד מצד האויב מנצחונות נוספים. קשה לנו לאמץ את הדרך הזאת, אבל אנחנו חייבים את זה לכל אותם לוחמים שעדיין לא נפלו במאמץ הכיבוש ה-5 של מקומות שנכבשו זה מכבר ונסוגנו מהן עכשיו או ניסוג מהם בעתיד.
דרך הניצחון-ההתיישבות קוראת לנו. הגיע הזמן לעלות עליה! 💪
עורי צפון – התנועה להתיישבות בדרום הלבנון ע"ש ישראל סוקול הי"ד
באתר: https://uritsafon.com
בווטסאפ: https://chat.whatsapp.com/BZmQvykXtE9HvKrk6531c2
ובטלגרם: https://t.me/israeli_lebanon




