19/06/2026
אורי, אב לחייל שנמצא כעת בלבנון, מגיב לאירוע הקשה – חייבים לספח את השטחים שנכבשים בדם חיילינו!
הלבנון רודף אחרינו. אם אנחנו לא נהיה שם מרצון, בשמחה, ובהתיישבות – נהיה שם עם חיילים, הגנות והרבה הרוגים.
לאיום הרחפנים, יש רק פתרון אחד: הרתעה אפקטיבית (קיר הברזל). כאשר שטח שנכבש בדם יהפוך לאדמתנו לעד 🏡🏔️🇮🇱
חוזרים לנחלת אבותינו – מיישבים את הלבנון 💜
עורי צפון – התנועה להתיישבות בדרום הלבנון ע"ש ישראל סוקול הי"ד
באתר: https://uritsafon.com
בווטסאפ: https://chat.whatsapp.com/BZmQvykXtE9HvKrk6531c2
ובטלגרם: https://t.me/israeli_lebanon





