27/06/2026
ההסכם עם לבנון חמור מאוד – שטח שנכבש לא יכול להיות מוחזר!
הנסיגה המובטחת משני אזורים בלבנון, יחד עם הצרה על מוכנות כללית לוותר על חלקים שנכבשו בדם. לא יעלה על הדעת!
מדובר בשטחים שהם חלקי מולדת, עליהם אין כל עוררין, איך ייתכן שמדינת ישראל תכריז שאין לה שאיפות טריטוראליות בשטח לבנון?!
ההסכם היחידי הוא אחד – הזזת הגבול הצפוני של מדינת ישראל וקיבועו על ידי התיישבות! 🏡🏔️🇮🇱
בתמונה – אנדרטה לחיילי אגוז שנהרגו במארון א ראס במלחמת לבנון השנייה, ומצב הטיילת האיראנית נכון ליום שישי, בפעילות של גרעין מי מרום.
הזויה ומרתיחה המחשבה על חזרה למציאות בה יישובי הצפון עלולים למצוא את עצמם בטווח האש או הרחפנים של החיזבאללה או צבא לבנון. 😡
עורי צפון – התנועה להתיישבות בדרום הלבנון ע"ש ישראל סוקול הי"ד
באתר: https://uritsafon.com
בווטסאפ: https://chat.whatsapp.com/BZmQvykXtE9HvKrk6531c2
ובטלגרם: https://t.me/israeli_lebanon





