26/06/2026
פעילות ראשונה של גרעין "מי מרום" 💜
הגענו היום הכי קרוב שאפשר למי מרום, בדרישה לאשר התיישבות יהודית בחבלי ארצנו המשוחררים. ראינו בעיניים את המציאות, שבה דגלי ישראל מתנופפים בגאון על חורבות יישובי האויב 🇮🇱
נפגשנו עם החיילים בשטח, שמבינים גם הם: ההתיישבות האזרחית היא הקומה שחייבת לבוא לאחר הכיבוש הצבאי כדי להשלים את הנצחון 💪
קיבלנו גם הדגמה חיה לחשיבות של נוכחות אזרחית בשטח – הילדים 👦👧 מצאו רובה ציד בשיחים!
סיימנו בפיקניק גיבוש והיכרות של חברי הגרעין, שיחה על המציאות ואיך אנחנו רואים אותה. לא נחזור למציאות בה אביבים, או כל ישוב אחר, נשלט באש משטח אויב.
תודה לכל מי שהגיע והשקיע מזמנו, גם ביום שישי ⏰
הבחירה בידינו – מי יהיו השכנים של ישובי הצפון, מחבלי חזבאללה במארון א-ראס או גרעין "מי מרום" 🇮🇱🏡🏔️
להצטרפות לגרעין:
אוֹרִי 050-552-0487 (ווטסאפ)
עורי צפון – התנועה להתיישבות בדרום הלבנון ע"ש ישראל סוקול הי"ד
באתר: https://uritsafon.com
בווטסאפ: https://chat.whatsapp.com/BZmQvykXtE9HvKrk6531c2
ובטלגרם: https://t.me/israeli_lebanon





