בלי התיישבות בדרום לבנון—תגיע נסיגה: למה צריך לאחוז בקרקע

21/06/2026

זה בדיוק מה שאמרנו שיקרה!

יש כבר כאלו שמדברים על לסיים את המלחמה בלבנון, להוציא את החיילים מ"רצועת ההקרבה”, וללכת להסכם מדיני עם ממשלת לבנון. מה???

ברגע שאין התיישבות, ברגע שאין אחיזה אזרחית בשטח, ברגע שמדינת ישראל מתייחסת לדרום לבנון רק כאל שטח זמני של תמרון צבאי, מיד מתחילים הקולות שקוראים לנסיגה.

זו החזרה אל ה6.10, והחזרה לבריחה מלבנון בשנת 2000. הסכמים עם "ממשלה לבנונית" לא מרחיקים את חיזבאללה – אלא להיפך. גם אם אתם סומכים על הממשלה הנוכחית שלא תצא, מה עם הממשלה הבאה? ומה עם זו שלאחריה?

שטח שצה״ל נכנס אליו בלי התיישבות, הופך מהר מאוד לשטח שמבקשים לברוח ממנו.
לכן אנו אומרים כבר מהיום הראשון: בלי התיישבות, תגיע נסיגה. בלי התיישבות, שוב יחזירו את האויב אל הגדר. בלי התיישבות, הצפון ימשיך לחיות תחת איום.

חוזרים לנחלת אבותינו – מיישבים את הלבנון 🏡🏔️🇮🇱

עורי צפון – התנועה להתיישבות בדרום הלבנון ע"ש ישראל סוקול הי"ד
באתר: https://uritsafon.com
בווטסאפ: https://chat.whatsapp.com/BZmQvykXtE9HvKrk6531c2
ובטלגרם: https://t.me/israeli_lebanon

אולי יעניין אותך גם...

לשיתוף הפוסט:

Facebook
WhatsApp
Telegram
X
דילוג לתוכן